Rörande =)

God morgon :P

Vi har haft några fullspäckade dagar här hemma därför har jag varken hunnit eller ärligt talat orkat blogga,men nu är jag tillbaka ;D

I tisdags när Kent slutade jobbet gick vi över och städade lite i det andra huset. Gumsan fick ha oöma kläder - visst är hon söt? Ser ut,som en liten go tomte ;)









Igår gjorde jag sista dagen på vikariatet :( Det känns inget roligt. Mina underbara arbetskamrater hade köpt blommor till mig =D Jag,som kan vara riktigt känslig,grät en skvätt när jag fick dem - var nog mest chockad för jag hade inte räknat med det. Jag blev jätteglad och blommorna står i våran enda vas på köksbordet :)



När gumsan och jag kom hem var Kent redan där. Vi insåg direkt att alla var hungriga,men att ingen orkade laga mat så vi bestämde oss för att äta pizza. Eftersom det är trevligt med sällskap slog jag en pling till Katrin för att höra om de ville ha besök. Det ville de så vi tog en dusch och Kent klippte sig (med lite assistans från mig) innan vi for iväg. Det var kul att träffa det lilla gänget igen :P Gumsan och Sigrid leker väldigt bra tillsammans =)
När vi åkte hemåt började jag må väldigt dåligt. Det har hållit i sig hela natten fast jag mår lite bättre nu. Jag ska börja med järntabletter idag för att se om det hjälper mot huvudvärken samt tröttheten. Jag är trött i princip hela tiden och har haft ont i huvudet från och till under flera månader. Förhoppningsvis är det bara järnbrist...

Nu ska jag och skruttan ta och äta frukost :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0