Pippistart :P

God morgon,god morgon :D

Idag vaknade vi halv sju. Då blev det lite mys,eller snarare bus,i sängen innan det var dags att säga "Hejdå" till pappa,som skulle till jobbet.
När han gick satte jag på Pippi åt gumsan - det är det första hon tjatar om på morgonen ;)

Jag ska strax gå ut och hämta pellets sedan ska jag packa lite inför dagen innan det är frukostdags. Jag tror minnsann det får bli ägg idag - mums!

Efter frukosten ska vi göra oss iordning och sedan åka till Kristinehamn. Jag tänkte lämna gumsan hos mormor medan jag träffar Mickan. Det kan vara skönt för gumsan att slippa vara med :P Dessutom kan det vara trevligt för oss "tjejer" att träffas själva =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0