Närmar sig - sakta men säkert =)

Javisst somnade gumsan om ännu en gång. Även denna gången vaknade hon när jag fick flytta min arm. Efter att ha ätit lite banan samt varit med mig upp för att hänga tvätt (hon låg dock bara i min säng) samt sagt "Hej" till pappa,som kom hem från jobbet,somnade igen! Tillslut fick hon välling i sängen för att hon ska kunna sova ordentligt. Jag hoppas allt sovande idag har gjort susen så hon är piggare i morgon :P

Förresten så har jag ju glömt att berätta hur veckans vägning,som var igår,gick. En veckas sjukdom har inte bara fört med sig dåligheter - det har även försvunnit 1 ½ kg från mig =) Det känns toppen efter att ha gått upp såpass mycket förra veckan :D Hittills har jag lyckats gått ner 12 kg - nu är det "bara" 8 kvar ;) Det var längesen jag vägde såhär lite,men konstigt nog ser jag ingen större skillnad från förut. Jo när jag har kläder ser jag på dem,men inte annars. Men med tanke på att det försvunnit ganska mycket,faktiskt mer än hälften,så måste det ju synas på mig. Det är konstigt att jag inte kan se det :(
Jag är i alla fall glad över veckans resultat och känner mig taggad att komma igång med träningen igen,men eftersom hostan fortfarande spökar gör jag nog bäst i att låta bli ett tag till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0