Lite tjatter ;)

God morgon,god middag,god kväll :P

Gumsan vaknade första gången redan tjugo över fem i morse. Efter att ha hjälpt henne på med pyjamasen fick hon en flaska med "välling" i sängen och somnade om. Vi vaknade igen strax innan halv åtta - skönt med lite sovmorgon =)
Vällingen gör jag nummera med 250 ml vatten och bara en matsked pulver så det blir annat än bara vatten.

Hittills har vi hunnit med att sätta igång en maskin med tvätt,äta frukost och ta ut vovsingarna till hundgården. Nu tittar gumsan på "Pippi". Jag ska kolla om tvättmaskinen är klar.

Jag ska ju jobba idag så det blir lite mys med gumsan innan det är dags att sticka iväg till dagis. Eftersom Monica ska hämta henne får jag åka och byta bil innan jag åker vidare till jobbet.

Hoppas ni får en mysig fredag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0