Har lekt väktare ;)

Hejsan :D

Under gumsans tupplur fick jag först ge mig iväg bort till gården. Kent ringde och frågade om jag kunde åka dit och kika eftersom larmet i verkstaden gått och ingen var hemma. Sagt och gjort - jag slängde mig i bilen och tog en runda. Såg inget ovanligt så efter att ha pratat med Kent igen åkte jag hemåt. Jag kände mig lite,som en väktare när jag åkte omkring och kikade för att se om jag såg något - spännande ;D

Efter ett tag ringde Kent igen. Då fick jag smyga ut för att kolla på ett däck så det skulle bli rätt med bytet. Vi fick nämligen köpa ett nytt förra året eftersom vi fick punktering så vi behöver ju bara 3 däck nu. Han behövde veta vilken sida det däcket vi hade ska sitta på så det inte blir fel.

Jag hann även med att sova någon minut samt fika lite i min ensamhet ;)

Sedan gumsan vaknade har vi hunnit med att tjuvstarta fredagsmyset med lite godis,målat och läst :D Nu är gumsan uppe och leker medan jag sitter i soffan. Det känns skönt att hon äntligen kan leka ensam däruppe medan jag grejar med något annat. Förut har hon inte velat vara på sitt rum utan mig,men nu går det alltså superbra =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0