Grimaserar ;D

Hejsan :)

Idag har vi fått lite gjort här hemma.

Vi började dagen med frukost sedan grejade vi med tvätt och bäddade sängarna. Efter det busade gumsan på sitt rum medan jag städade lite. Jag dammsög hela övervåningen,trappan och hallen nere. När jag hade dammsugit gumsans rum fick hon kolla på Pippi medan jag städade klart.

Efter lite mys var det dags för mat. Medan den stod på spisen diskade jag och gumsan dukade :D
När vi var mätta och belåtna tog jag ut Bessie och Qvittra en sväng medan gumsan satt i fönstret och kollade på oss =) Stei får vara ute i hundgården idag.

Nu har jag hängt tvätt och lagt gumsan. Medan hon sover ska jag ta igen mig - känner att huvudvärken är påväg igen :(









Jag tog lite kort på gumsan förut när hon höll på och gjorde grimaser - gullunge <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0