Godisregn ;)

Hejsan :P

Efter att slappat samt fått i mig lite mat känner jag mig redan bättre :D Jag tog nyss en promenad bort till gården för att lämna lunch åt älsklingen.

Jag ska snart sticka iväg för att hämta gumsan på dagis innan vi åker vidare till Kristinehamn. Först ska vi hoppa in på polisstationen för att lämna in licenspapper åt Kent sedan ska vi till Maxi för att handla. Det kommer bli en hel del godis då jag lovat Johanna att köpa med 3 kg åt dem - dessutom måste vi ju ha lite själva också ;) Eftersom man inte får köpa mer än 3 kg så följer mamma med så hon tar våran del plus hennes om hon också ska ha.
Usch jag blir trött bara av tanken på hur mycket godis det ska plockas ;) Gumsan vill säkert vara med och plocka hon med - det brukar hon gilla =D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0