Glass i stora lass ;)

Hejsan,hejsan =)

Efter att ha slöat en stund var det dags att laga mat. Eftersom det bara är jag hemma idag fick det bli något enkelt (när jag tänker efter blir det väl det jämt ;D) - kassler,sås,pasta och grönsaker :) Ja,som sagt det är inte bara när jag är ensam det blir något lättlagat. Jag är inte direkt överförtjust i att stå och slava vid spisen ;) Det svåraste är att komma på vad jag ska laga. Jag är ingen superkock direkt så jag gör det gärna så enkelt,som möjligt - tyvärr! Jag skulle gärna vara duktigare och kunna bjuda hem folk på en god middag,men som det känns just nu gör jag bäst i att låta bli ;P

På tal om middag så ska jag iväg på mammakväll i Molkom på fredag =) Det var längesen jag träffade allihopa,förutom Katrin,så det ska bli kul :D

Nu ska jag snart sticka iväg för att hämta gumsan. Innan vi åker hemåt ska vi hoppa in på affären för att köpa glass tills i morgon. Jag pratade med en av fröknarna förut och vi fick mer än gärna bjuda på det i morgon,då gumsan fyller 2 =P
När jag tänker efter är det ju mycket smidigare att handla innan jag hämtar gumsan så jag ska ta och sticka iväg på en gång :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0