Fuskar ;)

God morgon,god morgon :P

Gumsan och jag började hennes stora dag med "Ja må hon leva" och lite bus =) Sedan fick hon två godisbitar (före frukost),som hon mumsade i sig framför "Pippi Långstrump" medan jag tog ut vovsingarna en sväng samt fixade frukost. Eftersom gumsan fyller år fuskade vi genom att äta frukost i soffan - det gillade hon :D

Efter att myst framför teven en stund gjorde vi oss iordning och åkte iväg till dagis. Efter att ha fått en stor kram och puss samt vinkat "Hejdå" till gumsan åkte jag hemåt igen. Det första jag gjorde var att slänga i mig lite hostmedicin eftersom min envisa hosta kommit tillbaka! Jag blir sååå trött på att den aldrig vill ge med sig!
Jag ska strax slänga mig i soffan där jag kommer att spendera de närmaste timmarna med att tycka synd om mig själv ;) Som tur är blev det kasslerröra kvar igår så jag behöver bara koka pasta till det - skönt att slippa greja med mat när jag mår så dåligt :( Jag hoppas att jag blir piggare efter lite vila så jag orkar busa massor med gumsan när hon kommer hem =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0