Fått lite gjort :D

Hejsan :D

Efter en seg start på dagen har gumsan och jag hunnit greja lite. Vi har vikt och lagt in tvätt,dammsugit och plockat rätt lite på övervåningen samt fixat lunch. Det sistnämda bestod av potatis och fiskbullar - gumsan ÄLSKAR det =P Lättlagat och populärt - kan det bli bättre? ;D

Nu ska vi slöa i soffan ett tag. Min förhoppning är att gumsan ska bli trött ;) Hon behöver sova om hon inte ska bli trött tidigt ikväll. Dessutom erkänner jag att det skulle kännas riktigt skönt för mig att sträcka ut mig i soffan och kanske få någon minut sömn jag med =P Min envisa förkylning vill absolut inte ge mig sig istället blir den värre och värre.


 
Våran lilla ballerian mår i alla fall bra,som tur är :D Så länge hon mår bra kan jag stå ut med att jag inte är på topp. Det är ALDRIG roligt när hon är sjuk oavsett vad det är...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0