En sten är borta :D

Hej hej :D

Medan gumsan varit på dagis har jag passat på att slöa - i vanlig ordning alltså ;) Det fanns rester från igår så jag behövde inte göra någon lunch. Jag har faktiskt fått mig några minuters sömn också =P Jag har inte sovit så jättebra de senaste nätterna så det behövdes!
Efter att ha pratat med Kent i telefon tog jag med Stei bort till brevlådan för att kolla om deklarationen kommit,vilket den gjort. Jag har hunnit tjuvkika i bådas och det ser riktigt bra ut ;D Dessutom har jag räknat lite på min resersättning - om jag har räknat rätt får jag en rejäl slant tillbaka. Det känns himla bra med tanke på min jobbsituation. Nu vet jag att vi inte behöver oroa oss för ekonomin på ett bra tag - SKÖNT!!



Nu ska jag sticka iväg för att hämta min lilla busunge <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0