Det bjuder vi på =)

God morgon :P

När Kent kom hem igår tog vi oss en sväng till Skattkärr för att hämta ut ett paket på Konsum. Sedan åkte vi hemåt och fixade några goda baguetter,som vi mumsade i oss framför teven. Efter det fortsatte fredagsmyset med godis :D
Det blev en tidig kväll för mig,som lade mig runt nio - samtidigt,som gumsan ;)

Jag har sovit lite sisådär i natt. Jag vet inte riktigt varför,men jag har legat vaken flera gånger. Dessutom vaknade gumsan strax innan fem och var ledsen. Hon fick följa med in till min säng och fortsätta sova. Hon sov gott fram till strax efter halv åtta,då tog hon morgon. Själv hade jag redan varit vaken en stund då.

Dagen startar med Pippi :D Jag ska strax gå ner och fixa frukost.

Kent försökte ta några fina bilder på mig och gumsan häromdan,som ni ser gick det inte särskilt bra.





Haha =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0