Bra och mindre bra dagar = Bättre än bara dåliga ;D

God morgon,god morgon :P

Herregud vilken skillnad det är på gumsans humör ;) Under några veckors tid,även när hon träffade moster,har hon varit riktigt gnällig för ingenting. Jag har inte kunnat göra någonting utan henne. Hon,som alltid går själv,skulle helt plötsligt bli buren överallt. Denna kombination gjorde att jag misstänkte tvåårstrots,men nu har hon varit på bra humör i två dagar så förhoppningsvis var det för att hon inte mådde helt hundra,som hon var så konstig. Tyvärr tror jag inte att det bara var därför - tvåårstrotsen slipper vi nog inte undan ;D Det är inget jag ser framemot,men om hon har såhär bra dagar emellanåt så går det nog lite lättare =) Både hon och jag blir frusterade när ingenting duger åt damen så det kan vara skönt att ha bra dagar också ;P  



Idag vaknade vi tio i sju. Kent kom upp för att säga "Hejdå" så han öppnade grinden åt gumsan så hon kunde komma in till mig. Jag fick en stor kram och puss - ett perfekt sätt att starta dagen på <3
Sedan dess har vi myst litegrand. Gumsan fick en bok med massa djur,som låter,av sin farfar och Mirja i present. Den gillar hon så den har vi kikat i :P Tyvärr fungerar den inte riktigt,som den ska,men gumsan gillar den ändå ;)
Nu springer hon omkring i pyjamas och vantar ;D
Vi ska snart gå ner för att äta frukost. Gumsan kommer bli riktigt glad för jag sparade ett ägg åt henne igår - hon ÄLSKAR det =) Jag kan erkänna att jag också skulle tycka det vore jättegott,men det finns bara ett och det får gumsan ta :P

Det blir nog en lugn förmiddag hemma innan vi ska åka och hämta Axel och Maja och sedan även Monica för att skjutsa dem till flygplatsen. Det ska bli sååå kul att se vad gumsan säger när hon får syn på planen :)

Ha det gott så hörs vi :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0