Baddags =)

Hejsan =)

Sedan gumsan vaknade har vi spelat lite kort och myst framför teven. Kent kom precis hem och vände ;D Han skulle iväg till skjutbanan så han var bara hemma för att hämta bössan. Han hade med sig en påse med ett par gul/svarta termobyxor samt vinterkängor,som Ulrika skickat med. Gumsan satte genast på sig byxorna och har suttit med dem på en bra stund medan hon tittat på Pippi :) Nu har byxorna åkt av och skorna på :P

När Pippi är slut ska vi gå upp för att bada och få på gumsan pyjamas. Kent skulle nog köpa med mat ifrån Molkom så jag behöver inte laga någon mat - skönt ;)

Jag har totalt tappat lusten på allt vad hemarbete betyder - allt ifrån matlagning till städning och tvättning skulle jag mer än gärna leja bort till någon annan ;D Jag skulle så himla gärna vilja få lite ordning här hemma,men jag har ingen som helst lust att greja med något! Jag skulle vilja inreda hela huset på ett snyggt sätt med massa fina saker överallt,men jag orkar inte engagera mig. Det beror nog mest på att vi förhoppningsvis inte kommer på kvar så länge - jag vill inte lägga ner massa energi när vi kanske ändå flyttar snart igen.
Det värsta är att jag inte känner mig särskilt motiverad för att gå över och måla m.m i det nya huset heller. Jag måste dock komma igång med det så jag ska försöka få med mig mamma,som hjälp,snart så det blir gjort! Det är mycket roligare att greja om man är flera - tycker jag i alla fall :P

Det kommer kännas sååå skönt när allt är klart och vi har flyttat in och kommit iordning. Då kommer jag veta att vi kommer på kvar där och känner mig nog mer "hemma" eller vad jag ska säga. Jag tror ni förstår vad jag menar ;)
Åh,vad jag längtar!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0