Tröttsamt ;D

Hej hej :)
 
Det är tydligen väldigt jobbigt att kolla på filmer på sig själv. Gumsan och jag har gått igenom filmkameran för att se om det fanns några filmer vi kunde ta bort,men de flesta fick vara kvar. Under tiden jag kopplade bort kameran från datorn samt drog ur USB kabeln hann gumsan somna på soffan :P Det är inte konstigt att hon är trött för hon har inte sovit något sedan hon vaknade vid sju i morse. Däremot är det liiite väl tidigt att ta kvällen redan nu så hon får sova någon minut innan jag väcker henne. Hon behöver ju äta lite också innan hon somnar för natten =D
 
Medan hon sover tänkte jag visa fler bilder ifrån midsommar :) Det blev en hel del bilder då och det blir så mycket om jag ska visa alla på en gång så de kommer lite då och då :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0