Roligt,roligt =)

God natt!
 
Ja ni,det var inte det lättaste att få gumsan att somna. Vissa dagar vill hon absolut INTE sova - så är det nog med de flesta barn. När vi satt i fåtöljen och tittade lite på teve började det åska :( Kent och jag bestämde oss för att spela lite yatzy. Gumsan blev lite sur för att hon inte fick vara med,men är det sovdags så är det =) Vi sa till henne att gå upp och lägga sig i pappas säng,vilket hon gjorde. Vi hörde inte knyst ifrån henne så hon somnade nog gott - hon ligger här bredvid mig och snarkar för fullt ;D
 
Min kära sambo ligger nere i soffan,som vanligt,och sover. Jag hoppas jag också kan somna snart så jag hinner få mig några timmars sömn innan gumsan säger "God morgon" :P
 
Såhär fin var gumsan häromdan när hon lånade mormors stövlar ;)
När Johanna var hemma här i sist provade gumsan hennes stövlar,som gick nästan upp till rumpan - hon såg jätterolig ut när hon försökte ställa sig upp med dem ;D När hon väl lyckades komma upp vinglade hon omkring några sekunder innan hon ramlade omkull - det såg ut som hon försökte gå på styltor ungefär ;) Vi satt och skrattade åt henne och hon tyckte det var superkul =P
 
Nej,nu måste jag försöka sova. Natti natti :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0