Fyndat ;D

God morgon =)

Det blev en lååång dag igår. Vi åkte hemifrån kvart i fem och var hemma runt åtta. Det blev en hel del fynd under dagen. Mycket av det till hemmet - ljusstakar,fönsterlampor,vägglampor och ljuslyktor att ha utomhus. Även gumsan fick en hel del nytt både saker och kläder precis,som den kommande bebisen <3 Vi vill inte köpa för mycket då vi inte vet vad det blir,men lite neutrala grejor blev det i alla fall :P
Jag fick mig dessutom en ny elvisp med tillhörande bunke så nu kan jag börja baka igen ;D

När vi skulle åka ifrån Ullared fick alla lite smått panik då bilen,som vi lånat utav Axel,inte ville starta! Som tur var gick det efter några försök och vi kunde börja vår resa på 4 timmar för att komma hem. Jag blev avsläppt i Kristinehamn där jag skulle hämta gumsan samt våran bil. När vi kom hem hade Kent börjat packa upp massa grejor. Vi höll på en liten stund och guman fick nästan alla sina saker. Sedan dök två kompisar till Kent upp för att kolla på jaktfilm så då gav vi oss.

Gumsan ville verkligen inte somna så hon fick ligga i pappas säng i natt. Vi har inte sovit särskilt gott någon av oss. Någon timme innan vi tog morgon vaknade jag av att jag hade kramp i benet. Det brukar gå över fort om jag börjar röra lite på benet,men inte den här gången. J-lar vad ont det gjorde.som tur var gick det över efter en stund.

När gumsan vaknade vid halv åtta låg jag på sidan och hon började klia mig på ryggen - min goa tjej <3 Sedan gick hon och hämtade sin hink med m.m i,som vi köpte igår :D

Jag ska börja plocka upp resten nu samt ta kort så ni får se några av våra fina fynd :P Vi hörs senare - hoppas ni får en trevlig start på veckan =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0