Ett litet god natt :P

God kväll :P
 
Efter att mina älsklingar duschat/badat kokade Kent färskpotatis och stekte köttbullar till kvällsmat. Sedan fick gumsan,som tjatat om det,vara med på ett parti yatzy innan det var sovdags för henne. Jag var lite orolig över att hon skulle ha svårt att somna tidigt då hon varit vaken sent i flera dagar,men det var inga problem - snarare tvärtom :D
Jag och Kent har hunnit med några fler partier yatzy,soffmys och tårt - och chokladpuddingsätning så nu får det bli natten för mig med ;) Gumsan och jag ska upp tidigt i morgon eftersom jag börjar jobba kl.7. Usch,jag jobbar delad tur med bara 2 timmars rast i morgon - inte kul :(
 
Natti natti =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0