Dags för vila :)

Hejsan =)
 
Nu har gumsan och jag precis ätit lunch vilket innebär att det är dags för vila och kanske även lite sömn? Just nu ligger gumsan och tittar på teve. Hon ser väldigt sliten ut,men det betyder inte att hon kommer somna för det ;D
Innan jag fixade mat var vi ute och busade i solen ett tag - härligt :) Dessutom tog vi med bebiskläderna in och gick igenom dem. Jag hittade bara en plastlåda med kläder så resten är hos mamma. Jag trodde vi hade mer här,men det spelar ju ingen roll. Jag får åka hem till mamma för att gå igenom allt,som finns där,någon dag. Det är ju ingen bråtska direkt,men jag blir otålig så jag vill göra det så fort,som möjligt ;D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0