Minus och plus ;)

Hej hej :D
 
Ja ni,de senaste dagarna har blivit lite tokiga så nu hoppas jag att vi slipper krångel på ett tag ;)
I onsdag stack jag mig ju på nålen och fick åka x antal timmar för tidigt från jobbet - igår fick jag istället jobba över nästan 1 ½ timme eftersom det hände en grej,som gjorde att jag inte kunde sluta när jag skulle. För min del gjorde det ju inte jättemycket med tanke på onsdagen,men jag tyckte synd om min kollega Sandra,som skulle jobba delad tur. Jag fick trots allt åka hem tillslut,men hon skulle ju tillbaka - det blev nog en lång dag för henne :/ 
 
 I helgen är jag i alla fall ledig. Vi får se om vi hittar på något särskilt eller om vi bara myser hemma. Det kan vara kul att hitta på något,men samtidigt kan det vara skönt att bara ta det lugnt så vi får se. Det beror ju lite på vädret också - det är ingen idé att åka någonstans om det spöregnar!
 
Hoppas ni får en härlig helg med massa sol =D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0