Min stora älskling <3

Ja ni,min kära sambo verkar gilla att skrämma mig ;)
 
Igår kom han när han kom hem gick han in för att öppna några brev,som han fått,innan han åkte iväg för att hämta skåpet. Efter att han varit inne en stund kommer han ut och säger något i stil med: " Det här är till dig. Du har fått fortkörningsböter".
Jag blev helt ställd och tänkte bara "Va?". Jag kollade på pappret och det fanns två kort på våran registreringskylt. Jag fattade verkligen ingenting! "Böterna" var på cirka 60 kr,vilket jag tyckte kändes väldigt billigt för att vara fortkörningsböter.
Efter att jag fått fundera på vad sjutton det var skrattade Kent - kortena var tagna när jag åkte in och ut från Norge sist. Då hade de inga fungerande betalningsstationer så jag fick bara åka. Tydligen tog de kort då och skickade en räkning till Kent,som står som ägare på bilen :P
Det var skönt att det var det och inget annat ;)
 
 
När han kom tillbaka och vi burit upp skåpet gick jag ner igen. Efter ett tag hörde jag en jädra smäll sedan blev det knäpptyst! Jag blev livrädd - förstod att det var skåpet,som vält,och trodde att Kent hamnat under. Jag sprang upp och där stod han bredvid helt kolugn. Jag kan säga att detta om något hade varit ett bra tillfälle att svära på så jag hade fattat att han var okej,men förengångsskull gjorde han inte det ;) Det var ju inte mening att han skulle skrämma mig,men fy f-n var rädd jag blev!
 
Det är tur för dig att jag älskar dig så himla mycket annars vet jag inte hur det skulle gå <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0