Bilder från Mariebergsskogen del 2 :D

Efter att ha myst,städat samt sprungit runt och busat ligger gumsan nu i sin säng. Jag skulle tro att hon somnar,som en stock efter att ha hållt igång hela dagen ;)
Kent har kommit hem,men tyvärr hittade de ingen vovve :/ Förhoppningsvis dyker den upp snart...
Jag tänkte försöka mig på ett inlägg med lite fler bilder - får se om det fungerar nu :P
 
 
Pappa och dotter redo för att titta på djuren =)
 
 
Getterna tyckte det var skönt att ligga i solen :D
 
 
Gumsan gillade geterna ;)
 
 
 Kaninen ville helst hålla sig inomhus när solen sken ;D
 
 
Mamma Gris var kanske inte lika söt,som kultingarna,däremot verkade hon lika trött ;P
 
 
Som jag säkert har nämt ett x antal gånger tidigare så ÄLSKAR gumsan fiskar ;)
 
Fortsättning följer....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0