Lite äventyr =)

Hejsan :)
 
Idag slutade jag jobbet klockan tolv. Då åkte jag till maxi. Först åt jag en supergod räksallad med rhode island dressing - jag brukar köpa det om jag inte har någon matlåda med mig =D Sedan handlade jag. Naturligtvis (bara för att jag handlat mycket och var ensam) fick jag en avstämning. Det kändes inte särskilt kul,men det är sånt,som händer ibland :P
 
När jag var påväg hem ringde jag till Ulrika,som tyckte att jag skulle åka hem och plocka in alla varor och så innan jag hämtade gumsan. Det gjorde jag. Sedan bytte jag om innan jag tog en promenad bort till grannarna. De skulle åka till sjön och frågade om vi ville följa med så vi gick hem för att hämta lite grejor samt bilen innan vi åkte iväg.
Eftersom jag är förkyld fortfarande avstod jag från att bada. Gumsan var lite försiktig först,men när hon vant sig vid vattnet blev det full rulle ;) Hon stod vid bryggan där vattnet gick ungefär till knäna och hoppade i. Tillslut vågade hon gå ut till mig,som satt en liten bit längre ut på bryggan - hon blev så glad varje gång och klarade något :D
 
När vi kom hem fick gumsan,som hade sand överallt,bada medan jag grejade med tvätt. Sedan tog jag,som blivit lite kall då gumsan tyckte att mamma också skulle duscha och skvätte ner mig,en dusch ;)
 
Nu ska vi fixa något att äta innan det blir lite mys och bus innan sovdags :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0