Jobb och övernattning :)

Hejsan =)
 
Jag har jobbat och sovit hos mamma hela veckan det är därför jag inte bloggat något. Jag ska snart sticka iväg igen eftersom jag ska jobba natt. Känner mig inte särskilt sugen med tanke på att jag är superförkyld,men det ska nog gå bra :D
 
Gumsan och Kent hämtade mig runt tio idag. Då åkte vi till Maxi. Först åt vi frukost sedan handlade vi. Egentligen var det meningen att vi skulle ha storhandlat,men eftersom vi är förkylda alla tre samt att självscanningen inte fungerade bestämde vi oss för att ta det någon annan dag istället.
 
På hemvägen stannade vi till på Monicas jobb för att hämta lite grejor sedan åkte vi hem till Kents mormor och morfar en stund. Där fick vi lunch :P
När vi kom hem plockade vi in varorna innan vi tog en dusch. Sedan städade mina älslingar medan jag försökte sova en stund - det gick inte.
Nu har Kents kompis Christian och hans tjej Stina precis åkt efter att ha varit här ett tag. Mina älsklingar åkte för att lämna gräsklipparen till Monica så det blev väldigt lugnt här helt plötsligt ;) Eftersom jag ska åka om en halvtimme är det ingen idé att jag lägger mig för då kommer jag bara bli segare ;D
 
Hoppas ni har det gott =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0