Jobb och övernattning :)

Hej på er :)
 
Här har det varit väldigt dåligt med aktivitet den här veckan. Jag får skylla på att jag jobbat samt sovit hos mamma. Jag har varken haft orken till att sitta vid datorn eller tillgång till internet - så enkelt var det ;D
 
Mina älsklingar släppte utav mig hos mamma i tisdags förmiddag. De åkte vidare till Nybble där gumsan skulle spendera lite tid med gammelmormor medan Kent och morfar åkte till en jaktaffär. Påväg därifrån hoppade de in på ett stort lågvaruhus. Där köpte Kent lite allt möjligt bl a väggtexten "Tycker om dig" till mig - tack älskling <3
 
Efter att jag vilat upp mig hos mamma en stund stack jag iväg för att jobba. Sedan sov jag,som sagt,över hos mamma.
 
Igår jobbade jag delad tur. Jag skulle egentligen ha slutat för dagen kl.12,men eftersom de behövde personal jobbade jag extra mellan 16-21. Det ångrade jag hela dagen eftersom jag vaknade med världens förkylning och inte mådde alls bra :/ Jag tror t o m att jag hade feber.
När jag slutade fick jag skjuts hem till mamma av en kollega - tack =)
 
I morse hämtade mina älsklingar mig runt tio. Då åkte vi till maxi. Vi började med att äta frukost innan vi handlade. Vi hade egentligen tänkt storhandla,men eftersom alla tre är förkylda samt att självscanningen inte fungerade bestämde vi oss för att bara handla det nödvändigaste.
 
På hemvägen stannade vi till Hos Monica på jobbet för att hämta lite grejor. Sedan åkte vi vidare till Ingegerd och Bosse (Kents mormor och morfar). Bosse höll på att greja med deras nya pool så han var glad över att få en liten paus i värmen ;)
Efter att vi ätit lite lunch fick gumsan hjälpa pappa att fiska med håv ur deras damm innan vi åkte hemåt.
Medan mina älsklingar städade försökte jag få mig lite sömn,men det gick inte.
Kents kompis Christian och hans tjej Stina kom på fika så det blev aldrig någon vila,men vi hade det trevligt så det gör inte särskilt mycket ;)
 
Nu är jag iväg för att jobba natt. Bytte morgondagens 14-21 pass emot ett nattpass eftersom det var en tjej,som ville vara ledig :D 
 
Hoppas ni har det gott :P Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0