Busunge nummer 1 ;D

Hejsan :)
 
Herregud,att en sån liten människa kan tjattra så ;D Munnen går i ett på gumsan och hon kan inte sitta still ;P Nu har vi gjort henne färdig för natten och satt på Musse Pigg på teve så just nu sitter hon i soffan,men det dröjer nog inte länge innan hon börjar springa omkring igen - eller så somnar hon,men det tror jag dröjer ett tag :)
 
 
I morgon börjar jag inte förrän halv ett,men det blir ingen lugn morgon för det. Jag ska nämligen till barnmorskan innan. Gumsan ska vara på dagis vid nio och Maja ska åka med oss så runt halv nio måste vi åka hemifrån. Som tur är får jag en stund över mellan barnmorskan och jobbet så jag kan ta igen mig en stund hos mamma :P
 
Den här veckan kommer Johanna och Remi till Sverige =) Jag hoppas att jag hinner träffa dem trots att jag jobbar sex dagar :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0