Ännu en födelsedag :P

God morgon :)
 
Idag fyller jag 23 år - jag börjar bli gammal nu - nejdå,jag har allt ett tag kvar ;P Även min morbror fyller år - grattis grattis =D
Gumsan och jag tog sovmorgon till kl.8.20. Det var skönt att få sova ut ordentligt =) Nu har vi varit ute med vovsingarna samt ätit frukost så det är Pippi,som gäller en stund. Det var ett tag sedan gumsan ville titta på det,men idag var det alltså dags igen :D
 
 
Idag jobbar jag kvällen. Gumsan ska vara på dagis strax efter elva så vi kan ta det lugnt tills det är dags att åka. Maja ska åka med oss idag så jag måste komma ihåg att hämta henne - minnet är inte riktigt det bästa just nu ;)
 
När jag har lämnat båda flickorna i Väse ska jag åka och hämta upp mamma. Sedan åker vi till Maxi för att handla lite. Jag tänkte köpa med några krämbullar - de är sååå goda och jag har lite "creevings" på dem nu ;D
Mamma skulle bjuda på lite mat innan jag sticker iväg till jobbet.
 
Eftersom jag slutar nio ikväll och börjar sju i morgon ska jag sova över hos mamma. Gumsans snälla farmor hämtar henne idag och lämnar henne i morgon bitti (på dagis alltså). Det ska bli skönt att slippa åka hem,men synd att jag inte får träffa min sambo något alls :/ Men men jag har valt det själv så jag får skylla mig själv =P Dessutom hinner vi ses både i morgon och hela helgen så jag överlever nog ändå :)
 
 
Jag älskar dig <3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0