1 natts övernattning =)

Hej hej :)
 
Vi hade en riktigt trevlig dag i Hagfors igår. Den var så trevlig att vi t o m sov över ;D Efter två dagar har vi precis landat här hemma igen. Den här helgen har vi umgåtts ordentligt,som familj,vilket vi verkligen behövde :P
 
Vi har blivit riktigt bortskämda av både Kents pappa och Mirja och hans farmor och farfar :D
Igår bjöd Mikael och Mirja oss på mat i Ekshärad plus att de har betalat allt vi handlat till frukost m.m. Idag var vi och hälsade på Kents farfar,farmor och farbror i deras sommarstuga. De skickade med oss pengar till mat,som vi åt i Leksjöfors tillsammans med Mikael och Mirja :)
Efter att ha fyllt magarna med mat bjöd de gumsan på glass innan vi sa "Hejdå" och åkte hemåt.
 
På hemvägen stannade vi till i Filipstad för att handla lite inför i morgon,då vi ska grilla med Katrin,Martin,Sigrid och Stina =D
 
Nu ska vi mysa lite innan det är dags att sova. I morgon börjar jag sju så det får bli tidigt i säng - det lär inte bli något problem eftersom jag känner mig helt slut ;)
 
Jag ska ta hand om en trött liten gumsa,som troligtvis somnar vilken sekund,som helst ;P Ha det gott så hörs vi :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0