Vinnare = MAMMA ;D

God morgon :P

Ja ni,det är en ganska stolt mamma,som sitter här idag.
Gumsan vaknade runt elva i natt. När hon insåg att hon inte skulle få någon välling fick hon ett riktigt raseriutbrott,men det gick över efter ett tag. Runt tolv somnade hon till,men vaknade så fort jag försvann. Eftersom hon inte kunde somna i sin säng gick vi in till våran och lade oss. Då fick hon ett raseriutbrott igen.
När hon lugnat ner sig sa hon att hon var törstig så vi gick ner och gjorde iordning en nappflaska med vatten - då var det dags för nattens tredje och sista raseriutbrott.
Efter mycket om och men lyckades gumsan somna runt ett. Det tog alltså ungefär två timmar att få henne att somna. Men mina vänner jag lyckades i alla fall tillslut och det känns jättebra att jag inte gav upp =D

Förhoppningsvis går det smidigare om hon vaknar i natt :) Om inte blir det likadant igen. Det brukar vara de första nätterna,som är värst.



När gumsan väl somnade om sov hon gott enda fram till kl.7.30 :D

Sedan dess har vi försökt fixa kaminen,som fortfarande strejkar - jag är glad för att vi har värmefläkten. I värsta fall får vi väl sätta på elementena också,men det undviker jag in i det sista då det i gumsans rum blir väldigt varmt och jag är rädd att hon ska bränna sig igen. 

Gumsan har lyssnat på musik medan jag grejat med datorn. Nu ska vi ta och fixa lite frukost =) 

Har ni några roliga planer för dagen? 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0