Vill INTE!!

Hejsan :D

I förmiddags tog gumsan och jag en promenad :P Vi stannade till på gården för att lämna Kents mat innan vi började gå. Herregud,det finns en backe,som är sååå himla jobbig,men det känns alltid lika skönt när man kommit upp för den ;)
Strax efter backen mötte vi Ulrika,som var ute med stavarna :P
Gumsan tjatade och tjatade om att få gå,men när vi såg älgspår var hon bara intresserad av att se älgen så då glömde hon bort det ;D Sedan somnade hon och sov tills vi kom hem.

Vi började med att hänga tvätt samt sätta igång en maskin till. Sedan gjorde jag kycklinghambugare till mig,och gumsan fick rester från igår eftersom hon inte är särskilt förtjust i kyckling. Hon åt riktigt bra =)
Efter maten lade vi oss i soffan. Gumsan låg hos mig och kollade på Pippi på datorn medan jag sniffade på hennes hår ;D Jag verkligen njöt av att hon låg helt stilla hos mig <3

När hon kollat färdigt på datorn lade jag henne. Sedan hängde jag mer tvätt innan jag gick in till henne eftersom hon var så arg och ledsen. Jag fick henne att lugna ner sig lite så vi gick ner och hämtade vatten,men det ville hon inte ha! Jag lade henne i sängen innan jag gick ner igen. Nu håller hon på däruppe och det verkar inte,som att hon tänker sova så jag ska hämta henne och se om hon kanske kan somna en stund hos mig i soffan. Troligtvis inte,men försöka går ju ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0