Busunge nummer 1 =D

Hejsan :)

Dagar,som denna,då jag inte mår något vidare,är det bra att gumsan kan roa sig själv ;D Efter att ha sovit i 1 ½ timme förut (jajamänsan,hon somnade =P) fick hon mellanmål. Sedan satt hon igång och busade massor. Jag har varit med lite,men hon grejade mest ensam. Jag får lite dåligt samvete,men samtidigt känns det bra att hon inte är beroende utav mig för att kunna leka :)





Haha :D Mammas gullunge <3 Det vita kring hennes mun är tandkräm,som jag inte upptäckte förrän jag tagit korten så ni får försöka bortse från det ;D  

När mamma är sjuk kan jag:



ta en cykeltur



leka klätterapa



och sjunga/skrika.



Ssscchhh...



Efter allt bus tyckte gumsan att det var dags att skälla lite ;)

Just nu är gumsan och Kent iväg till Karlstad med Monica. De ska köpa lite grejor bl a en liten toasits,som vi kan använda till gumsan så det blir lite lättare för henne =D
Medan de är borta ska jag fortsätta kurera mig.

Ha det bäst :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0