Finland nästa =)

Hejsan :P

Vi tog en liten tripp hem till Kents mormor och morfar igår kväll :) De bjöd på fika och kvällsmat. När vi kom hem var det dags för gumsan att sova. Det dröjde inte länge innan Kent också gick upp. Jag somnade en stund i soffan,men hade jättesvårt att somna om efter det. 

Idag jobbade jag till tolv. Efter det hade vi möte i tre timmar. Sedan var det dags för dagishämtning och tankning. 
 
Ikväll har vi fullt upp med packning - jag och sambon åker ju till Finland i morgon =) Dessutom ska vi bada/duscha innan det är dags att åka tillbaka till Kristinehamn för att hämta mamma efter jobbet. Eftersom hon ska skjutsa oss till Karlstad i morgonbitti blir det smidigare om vi hämtar henne redan idag. 
Däremellan ska vi hinna med att fixa kvällsmat också. 

Eftersom vi har mycket att göra tänkte jag önska er en trevlig helg redan nu :D 
Ha det bäst =P  

 



Kommentarer
Mohn i skon

Ha det så himla bra i Finland nu! :D



Kram

2012-01-18 @ 21:45:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0