Tårtrester och bus i massor :D

God kväll =P

I eftermiddag tog gumsan och jag oss en tur till granngården. Lilla Calle blev 4 år igår så vi ville ha lite överbliven tårta ;D Eller jag i alla fall gumsan åt inget. Hon hade fullt upp med att busa och läsa :P

Vi var kvar några timmar så gumsan hann leka av sig ordentligt. Innan vi åkte igen skulle Tim och Calle äta smörgås så då fick gumsan också.
Trots det åt hon yoghurt och cheerios (give thoose O:s a go ;P) när vi kom hem. Efter att ha legat och gnällt och grejat i soffan somnade hon. Hon fick ligga kvar ett tag innan jag bar upp henne till sängen. Hon gnällde lite,men sedan somnade hon om. Nu hoppas jag att hon sover riktigt gott i natt och inte vaknar. Jag har nämligen bestämt mig för att INTE ge henne någon välling. Som jag nämde igår (tror jag) är hon alldeles för stor för att få det mitt i natten. Eftersom jag är ledig några dagar tycker jag att det är bra att ta tag i problemet nu när vi inte behöver gå upp tidigt. Det återstår att se hur det går....



Medan gumsan sovit har min kära sambo och jag tittat på "High School Musical 3". Kent har även suttit vid datorn samt grejat med kaminen,som krånglar.

Nu blir det lite mera teve innan sovdags =)

Sov gott :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0