Sovstund :P

Hej hej :P

Gumsan somnade aldrig förut så hon fick mysa med mig i soffan istället. Hon fick titta på "Pippi" en stund,men sedan ville hon se något annat,som hon pekade på. Efter att ha ångrat sig ett x antal gånger fick hon titta på det sista hon valde. Jag blev förvånad när hon inte sa något efter att det hade slutat. När jag kollade på henne förstod jag mycket väl varför ;)





Hon hade,som ni ser,somnat =) Hon låg sådär i 40 minuter innan hon vaknade. Då såg hon ut såhär:





Eftersom jag tog kort ville gumsan naturligtvis också göra det. På alla kort utom ett var det bara hennes fingrar med ;D Hon lyckades dock ta ett på mig utan att jag märkte det.



Medan gumsan sov åt jag mellanmål och kollade på teve. Gumsan fick rån med smör när hon vaknade =) Dessutom delade vi på en ask med russin - det tycker hon är supergott :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0