Så himla typiskt :(

God morgon :)

Det blev inte särskilt mycket "Familjen Annorlunda" för min del igår - jag somnade i soffan! Jag hade sån huvudvärk så jag tog en tablett och lyckades somna. Jag sov även riktigt gott i natt. Jag hade räknat med att må bättre när jag vaknade,men det gjorde jag inte! Gumsan och jag skulle egentligen träffa Fatemeh,som vi inte sett på bra länge,men vi får hålla oss hemma och hoppas på att jag mår bättre snart. Det är ju typiskt! I morgon är det dags för jobb igen också. Förhoppningsvis mår jag bra tills dess. Det är träligt och springa runt och må dåligt på jobbet :(
Jaja,nog om det!

Idag vaknade gumsan runt halv sju. Medan hon läste och busade låg jag i sängen och slöade. Jag har nyss varit ute med vovsingarna en sväng och gumsan stod vi fönstret,som vanligt ;P Hon stod dock inte där från början,som hon brukar,så jag fick knacka på - då kom hon springandes i 180 ;)
Jag fick ta med pellets in och fylla på kamin. Vi vill ju ha det varmt och gott nu när vi behöver hålla oss hemma =D



Det kanske blir lite "bakning" idag. Vi ska i alla fall börja dagen med frukost innan gumsan ska få på sig andra kläder. Jag misstänker att mina myskläder får sitta på hela dagen ;)

Hoppas ni mår bra och får en mysig tisdag =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0