Nyårshelgen :D

Hejsan =)

Hur har eran nyårshelg varit?

Våran nyårsafton var lugn. Jag jobbade till kl.14. Under tiden passade Kent på att jaga i Arvika med en kompis,som bor där. Gumsan var hos farmor :D
När jag slutade jobbet åkte jag dit. Vi var kvar där tills Kent kom för att hämta oss.

Resten av kvällen bestod utav familjemys :P Jag lagade lite god mat,som vi åt medan vi kollade på "Hur många lingon finns det i världen?". Den var faktiskt riktigt bra =)
Runt kl.22 gick jag upp och lade mig en stund. Klockan 23.30 gick jag upp igen för att väcka Kent så vi kunde skåla in det nya året. Vi tjuvstartade med att skåla några minuter innan tolv eftersom vi inte orkade hålla oss vakna.



Igår slutade jag också kl.14. Då åkte jag hem för att göra mig lite fin innan vi åkte tillbaka till Kristinehamn. Vi började med att åka till Anders och Maria,som passade gumsan medan älsklingen och jag var ute och åt.
Vi firade nämligen 5 år tillsammans och 3 år,som förlovade,så vi ville hitta på något själva =D Vi åt på "Träslottet" - det var riktigt mysigt och de hade supergod mat. Dit kommer vi absolut att gå fler gånger :P

När kom tillbaka till Anders och Maria stannade vi och umgicks en stund innan vi åkte hemåt. Det blev ännu en tidig kväll för mig. Jag somnade i bilen påväg hem runt nio ;D

Idag har jag och gumsan busat,tvättat,tagit en promenad till gården för att lämna mat till Kent och passat Tim och Calle :D
När vi gick till gården fick Stei följa med - gumsan höll i kopplet och de var jätteduktiga båda två ;)
Tim och Calle kom hit en stund medan Ulrika tog en promenad med stavar :P

Nu ska jag ta och hämta ner våran dotter,som inte vill sova =D

Ha det bäst :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0