Ny vecka :)

God morgon :D

Gumsan och jag har börjat veckan lite segt. Sedan vi vaknade runt sju har gumsan legat i pappas säng och kollat på "Pippi" och "Memil" (Emil i Lönnerberga)  =P Jag har löst ett korsord samt vilat lite. Dessutom har jag tagit några mått på magen och så. Jag har inte hållt koll på hur det har förändras förut,men nu när jag ska sätta igång med viktnedgången på allvar igen vill jag gärna kunna jämnföra vecka till vecka.  

Vi ska alldeles strax gå ner och äta frukost. Förhoppningsvis piggnar vi till lite efter det så vi orkar busa :)



Vi är lediga idag och i morgon. Vi får se vad vi hittar på för skojigt =D

Hoppas ni får en superbra start på veckan :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0