Nedvarvning :)

God kväll :)

Nu är julen helt bortplockad :D Samtidigt som det är skönt att ha det gjort tycker jag att det är lite tråkigt också eftersom det är såå mysigt med alla tomtar m.m. Jaja,vi är snart där igen ;P

Efter all städning kände jag för en dusch så när Kent kom hem gick hela familjen in och fräschade till sig =) Sedan har gumsan och jag ätit lite kvällsmat och busat.

Nu är gumsan,Kent och hans kompis Kristian iväg till Monica en sväng. Jag ska passa på varva ner lite innan det är dags att sova.
 I morgon jobbar jag delad tur och på söndag kl.7-14 så jag sover nog över hos mamma. Jag har inte bestämt mig för om jag ska med datorn eller inte så vi får se om vi hörs något innan söndag :)

Ni får ha en trevlig helg i alla fall =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0