Natti natti =)

God kväll :)

Efter ännu en bra dag på jobbet åkte jag hem till Monica för att bytta bil igen. Sedan for jag hemåt där det väntade en dusch med sambon. Jag har dessutom hunnit med att smälla i mig två smörgåsar =D
Min lilla gumsa ligger i sängen och ser lika söt ut,som vanligt <3 Något,som däremot inte hör till vanligheterna,är att hon sover på rygg vilket hon faktiskt gör nu :P Oftast sover hon på sidan,som på bilden,eller på mage :)



Jag ska kika på datorn några minuter till innan det är dags att sova. I morgon börjar dagen tidigt igen. Jag håller tummar och tår för att gumsan sover hela natten så vi är någorlunda pigga när vi vaknar ;)

God natt på er
=D




Kommentarer
Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Tack :)

Ja det är verkligen superkul. Men nervöst också haha

kram

2012-01-11 @ 12:40:54
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0