Nästan borta!

Hejsan :)

Nu är det bara köksgardinerna,som ska bytas,sedan är julen helt borta =D Både Kent och jag hade glömt att ge granen vatten så den stackaren hade inte många barr kvar ;P

Förutom att vi städat och tvättat massor har vi även hunnit med att gå en sväng till gården för att lämna mat till Kent. Qvittra fick följa med så när vi kom hem igen tog vi en tur med Stei och Bessy innan vi fixade mat och diskade. Efter maten kastade jag ut granen och dammsög. Sedan lade jag gumsan - utan välling. Hon var arg en stund,men sedan somnade hon.

Under tiden har jag bytt gardiner och dukar och ställt fram lite ljus och prydnadssaker. Nu ska jag ta igen mig ett tag tills gumsan vaknar för då blir det massa bus =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0