:(

Hej!

Usch,idag har jag inte haft någon bra dag :(

Det började när jag kom till jobbet i morse. Jag fick skriva på ett nytt anställingsavtal,som gick ut den sista februari. Sedan sa Marita att hon nog inte kan ha kvar mig eftersom det är för lite att göra just nu :/ Hon skulle i alla fall iväg och prata med en tjej om det på förmiddagen så jag skulle få besked senare.

Enda sedan dess har jag bara känt för att gråta. Jag hade verkligen hoppats på att få stanna :(

Jag pratade med Marita igen innan jag åkte ifrån jobbet och då sa hon att jag kommer få jobb i fall någon ifrån gruppen får jobb någon annanstans. Det är nämligen så att de söker folk,som ska jobba med att lägga lapsen dvs våra dagsjobb,på heltid. Om någon ifrån gruppen får jobb där kommer jag få ta hennes/hans plats.

Just nu känns det inte särskilt ljust. Dels för att personalen inte verkar särskilt sugna på att söka och sedan ska de bara ha fyra stycken inom hela kommunen. Hur stor är då chansen att just någon ifrån den här gruppen får jobbet?

Det känns så himla hopplöst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0