Det lilla matvraket =)

God kväll =)

Idag har gumsan ätit riktigt bra - det var ett tag sedan :D Oftast äter hon bra t ex vid lunch,men inte vid de andra målen,men idag har hon ätit bra hela tiden. Hon hade t o m ätit två potioner till lunch på dagis :P Till mellanmål åt hon 4 (!) clementiner. Hon ÄLSKAR det =D
Vid kvällsmaten,som bestod av ugnsbakad falukorv med spagetti,åt hon också bra. Dessutom åt hon en bulle och chips hos Monica :P



Vi har alltså varit hos min "svärmor" på besök. Vi åkte dit för att hämta hundmat,som hon tagit med hem åt oss. Vi stannade för att de andra skulle fika (jag åt inget). Vi spelade en omgång med sjuan också innan vi åkte hemåt.

Nu har vi varit hemma en liten stund. Gumsan ligger uppe och sover,min sambo tittar på Stefan och Krister,hundarna äter mat och jag slöar framför datorn ;) Det har blivit mycket slöande sista tiden. Det MÅSTE bli ändring på det. Jag blir så himla trött av det. Jag ska försöka komma igång med träningen och promenader igen. Förutom att jag cyklat några gånger på motionscykeln så har jag inte tränat någonting på flera månader. Det börjar kännas i kroppen så nu är det skärpning,som gäller!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0