Vet ni vad? Jag somnade förut - det var sk...

img146 (MMS)

Vet ni vad? Jag somnade förut - det var skönt och välbehövligt :) När gumsan och jag vaknat åt vi lite. Sedan lade jag gumsan en stund igen eftersom det verkade som att hon inte sovit klart,men hon somnade aldrig. Istället tittade vi på teve en stund innan vi klädde på oss och gick ut :) Först fick hundarna komma ut en sväng sedan tog vi boben och gick iväg. Efter ett tag vände vi och gick mot gården. Ulrika var hemma så vi stannade för att prata och hämta ägg. Eftersom jag planerat att baka i helgen så behövdes de väl :) När vi kom tillbaka hem gjorde vi en snölyckta innan vi gick in. Nu ska vi busa lite innan det är dags att fixa kvällsmat. Jag tittade in här för att tala om att vårat internt inte fungerar. Vi får se när och om vi får någon ordning på det. Ha det bäst så hörs vi snart igen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0