Våran dag :)

God morgon,god middag,god kväll =D

Efter att ha slutat jobbet kl.16 åkte jag och hämtade gumsan på dagis. Sedan åkte vi vidare hemåt för att göra oss iordning för en tripp till Karlstad. Där blev det första MAX med Ulrika,Niklas,Tim och Calle :P Jag ville vara lite duktig så jag tog en sallad istället för pommes,men den var besk och inte särskilt god så jag åt upp gumsans rester ;)
När de ätit klart härjade barna i lekhörnan. Gumsan höll på och ropade till oss och helt plötsligt hörde jag bara "JENNY!!" Haha,det var första gången jag hörde henne säga det och det lät lite roligt. Det var,som att hon fick ropa det eftersom jag inte svarade när hon ropade mamma ;D

Efter maten tog jag en kopp kaffe så nu återstår det att se om jag kan sova i natt. Jag ska upp tidigt för att jobba så jag hoppas definitivt att jag slipper ligga vaken hela natten.

Påvägen hem stannade vi till vid "Jula" för att kika runt lite. Vi köpte bl a en ny toasits med en kossa på ;)

När vi kom hem blev det sängen för gumsan medan vi "vuxna" slängde oss i soffan :P

I morgon jobbar jag delad tur så då hörs vi nog ingenting. På rasten ska jag hem till mamma för att äta lax - det ska bli sååååå gott =D

Ha det bäst :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0