Ingen fantasi :P

Hejsan :)

Efter lite mys framför teven hann gumsan och jag med lite bus plus att hänga tvätt innan vi fixade mat. Vad gör man när hela frysen är full av mat,men fantasin är helt borta? Jo,falukorv och makaroner såklart ;D När maten var klar klädde vi på oss och gick ut. Först fick vovsingarna mat sedan försökte jag städa hundgården,men det var inte särskilt lätt eftersom marken inte tinat ännu. Jag fick ialla fall bort litegrand. Medan jag grejade med det gav gumsan vovsingarna vatten - hon är såå duktig =D



När vi var klara oss vovsingarna tog vi en promenad till gården för att lämna mat till Kent. Vi sprang på Niklas så jag frågade honom ur det var med Tim,som var på sjukhuset igår. Tydligen har han halsfluss - stackaren :/



Vi var hemma lagom till lunch så det fick bli mat innan vi gick upp. Jag hängde dagens tredje och troligtvis sista maskin med tvätt sedan fick det bli sängen för gumsan. Det är några minuter sedan nu och jag hör henne fortfarande så hon verkar inte vilja sova. Eftersom hon bara ligger och pratar lite får hon vara en liten stund till så kanske hon somnar tillslut :P Om inte så får jag försöka igen senare. Jag har funderat fram och tillbaka på om hon börjar bli för stor för att vila under dagen,men de dagar hon inte sovit något är hon jättetrött och gnällig redan runt fem - hon behöver alltså fortfarande den sömnen :P



Nej,skruttan verkar inte vilja sova just nu så det får bli lite mys istället - inga fel det heller ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0