Inte längre så liten...

Herregud,vad stor våran "lilla" tjej börjar bli! Om lite mer än en vecka,närmare bestämt den 7 mars,blir hon 2 år =) Tiden har gått så himla fort - det känns,som hon precis tittade ut ;D Men på något sätt känns det ändå,som att hon alltid har funnits.

Just nu är gumsan inne i en period full av trots,som de flest tvååringar. Det blir lite jobbigt ibland,men oftast går det över efter en stund. Hon har en egen vilja och vill klara allt själv,vilket inte alltid går. Istället för att be om hjälp blir hon sur. Då får jag fråga om hon behöver hjälp - "Mmm" svarar hon. -"Du får be om hjälp när du behöver vet du gumsan". -"Hjälp,mamma". Oftast blir hon glad för att jag förstår vad felet är,men ibland ser hon nästan ut att skämmas för att hon inte klarar allt själv.

Samtidigt,som hon kan vara otroligt sur,är hon också väldigt gosig och även ofta mammig. Både mamma och pappa får många kramar och pussar :P När hon ska sova säger hon "Älska mamma,Älska pappa" <

Jag skulle kunna berätta om henne i en evighet,men jag stoppar där för idag ;D Det viktigaste är att hon är våran dotter och att vi älskar henne otroligt mycket <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0