Snart arbetslös igen...

God natt,god natt =)

Jag och min lilla familj har varit iväg på lite "äventyr" under kvällen :D Vi åkte för att hälsa på Maria och Anders. De bjöd på goda mackor med bl a stekt ägg - mumsigt ;) Det var ett tag sedan vi träffade dem så det var kul :P

Nu har vi nyss kommit hem och gumsan,som inte sovit något sedan vi gick upp tidigt i morse,sover,som en stock. Jag och älsklingen myser framför teven. Jag tror att jag snart ska gå upp och krypa till sängs. Det blir ännu en trevlig morgon i morgon innan det är dags för treledigt :D Jag tänkte passa på att baka inför gumsans födelsedag samt något till de jag jobbat med. Jag får nämligen sluta nu den sista så jag tänkte baka något att ta med. Det ska bli tråkigt att sluta,men förhoppningsvis får jag komma tillbaka snart - jag försöker tänka positivt fast det är jättesvårt :/
Jag fick nämligen veta häromdan att jag inte kommer att få mitt vikariat förlängt - till att börja med i alla fall. Det känns jättetråkigt eftersom jag har trivts så himla bra. Jag hoppas verkligen att jag får komma tillbaka fort!! Snälla,hjälp mig att hålla tummarna :)

Sov gott,natti natti =D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0