På väg neråt =)

Eftersom det är tisdag idag var det dags för vägning samt mätning i morse. Vågen visade återigen på minus :) Jag har gått ner 1,1 kg på två veckor. Inte superbra,men inte heller dåligt - jag är nöjd så länge det går åt rätt håll ;D
Under lika lång tid har magen minskat med 5 cm! Det är ju riktigt bra =) Det är faktiskt mer än vad jag minskat från att jag började med träningen i juli! Jag vet inte varför det helt plötsligt går så bra,men jag klagar inte ;P

Min totala viktminskning hittills är 10,6 kg. Med tanke på att jag har haft "uppehåll" med träning m.m i flera månader så är jag verkligen nöjd med det resultatet :D Nu återstår det ca 9,4 kg tills jag når min målvikt. Det känns,som att det kommer gå lättare att tappa dem. Framför allt eftersom jag känner mig väldigt motiverad. Dessutom närmar sig våren och då lockar promenaderna mera. Eftersom det inte kommer vara mörkt när Kent kommer hem från jobbet kan jag sticka iväg själv när han slutat =)

Det jag tycker är bra är att jag fortfarande unnar mig saker ibland t ex på helgen. För mig är det viktigt att jag kan göra det och ändå gå ner i vikt.



Den är bilden tog älsklingen på mig på kryssningen i januari. Även om det inte är mycket så kan jag redan se resultat :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0