Nu är dennna måndag slut :P

God kväll och god natt =P

Direkt efter att jag skrev det förra inlägget gick gumsan och jag ner för att lägga oss i soffan. Innan vi gick ner tänkte jag gå på toa,men gumsan klamrade sig fast vid mig och sa "Toa sen mamma" - jag fick alltså lov att hålla mig ;D När vi la oss i soffan tog det två sekunder innan gumsan somnade. Hon låg och snarkade i nästan en timme och vaknade precis när Kent kom hem. Hon var fortfarande väldigt trött och somnade om en sväng till. Efter kvällsmat och massor av bus har jag precis nattat henne. Det blev konstigt nog senare än vanligt,men förhoppningsvis tar vi igen det i morgon bitti.



Nu ska jag kika runt på datorn en stund sedan ska jag sova. Jag vet inte varför,men jag är så trött hela tiden. Funderar på om jag har järnbrist. Hade det i slutet av graviditeten samt ett bra tag efteråt och jag var hur sliten,som helst. Jag ska nog prova att äta järntabletter några dagar för att se om det blir bättre.

Hoppas ni haft en bra start på veckan =) Natti natti på er - sov gott :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0