Hejsan :) Vi har grejat en hel del de sena...

img158 (MMS)

Hejsan :) Vi har grejat en hel del de senaste dagarna. I lördags var Kent och gumsan till Ingegerd och Bosse för att fixa släpkärran. Jag stannade hemma eftersom jag ville passa på att baka lite. Det blev chokladbollar samt misslyckade brownies. Jag vet inte varför men de blir aldrig bra! Jag hann även med att träna,vila,fixa lunch och duscha två gånger - innan bakningen och efter träningen :) Jag plockade även rätt lite och tvättade. Mina älsklingar var hemma sent så gumsan fick lägga sig och sova medan vi vuxna hade lite fredagsmys med lite gott och filmen ''burlesque'',som faktiskt var riktigt bra :) I söndags var vi på ''kalas'' hos Anders och Maria för att fira min kusin Sofie som fyllde 20 igår. Igår jobbade jag till tre. Då hämtade jag gumsan på dagis. Vi tog en sväng till Monica på jobbet för att hämta hundmat innan vi åkte hemåt. Där väntade det bus :) Efter kvällsmaten blev det mys i soffan samt mer bus innan gumsan skulle sova. Själv somnade jag i soffan innan ''familjen annorlunda'' hann börja ;) Jag vaknade till lite då och då men orkade inte gå upp förrän runt halv tio. I morse vaknade vi halv sju. Sedan dess har vi hunnit titta på pippi,ta ut vovsingarna,äta frukost,diska,tagit en promenad till gården för att lämna en sak till Kent samt busat både inne och ute. Nu ska vi snart göra oss i ordning för åka till dagis. Efter att ha lämnat gumsan där ska jag åka och umgås lite med mamma innan det är dags för jobb :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0